Nederland ontmoet Noord-Amerika bij de buurtvereniging Wildeman in Osdorp in gebouw de Buren
Nederland ontmoette Noord-Amerika bij de buurtvereniging Wildeman in Osdorp- De Buren Kerstactiviteit van de buurtvereniging december 2019! (Hernieuwd bezoek van de Amsterdamse Elvis Presley) [Tijdens het bekijken is pauzeren en 'doorspoelen' in de tijd in van de video mogelijk] MEER INFO Activiteiten van de Buurtvereniging Wildemanbuurt: DE BELANGEN VAN DE WILDEMANBUURT TE BEHARTIGEN. (Leden kunnen binnen of buiten Wildeman wonen.) categories: goed doel fotografie/video buurt en receptiefotograaf Fred Bender (niet beroepsmatig) e-mail: buurtfotograaf@xs4all.nl web: buurtverenigingwildeman.blogspot.com ==[weblink]== De Amsterdamse Elvis Presley -[link]- was al eerder bij de buurtvereniging Wildeman in Osdorp te gast geweest. (gebouw de Deo in 2016, zie onderstaande video) : Noord Amerika 2016 in de Deo Nederland ontmoet Noord Amerika bij de buurtvereniging...
Reacties
Een reactie posten