Nederland ontmoet Argentinië in Osdorp bij de Buurtvereniging Wildeman in gebouw de Buren
Nederland ontmoet Argentinië in Osdorp bij de Buurtvereniging Wildeman Na afloop zorgt uw buurtfotograaf Fred Bender voor een foto/videopresentatie van deze bijeenkomst op dit blog! (Al 6 jaar, meer dan 40 producties gemaakt!) Mocht u zelf met uw telefoon foto's gemaakt hebben (al of niet van vorige middagen) kunt u deze via WhatsApp sturen naar 06-36 22 5349. Dan kan uw buurtfotograaf dit materiaal achteraf aan de foto/video presentatie toevoegen. Foto/video album Argentinie -[link]== Attentie: in februari heeft de buurtvereniging Wildeman geen ontmoeting!! In maart is de voorspelde nieuwe activiteit. Flyer volgt nog! retour naar het hoofdscherm van buurtverenigingwildeman.blogspot.com